La segona part de la visita va ser l’explicació de com Capgròs s’ha introduït al món d’Internet.
Mitjançant el mitjà multimèdia per excel•lència (Internet) Capgròs a fet us de les seves possibilitats multimèdia (interactivitat, text, hipertext, imatge, so, vídeo, etc) per a posar on-line el que seria la seva revista en format electrònic.
Com que Internet dóna la possibilitat d’afegir text, imatge, so, vídeo, etc, és molt més ràpid redactar i editar una notícia. Cal destacar que en la visita ens varen fer una petita demostració de com publicar una notícia. En el següent enllaç podeu veure la notícia: Estudiants del Graduat de Mitjans Audiovisuals de l'EUPMt visiten Capgròs.
Entrant al tema econòmic cal dir que la publicitat torna a aparèixer també en el món d’Internet, ja que és la font d’ingressos principal de la revista. Sense la publicitat, seria impossible fer realitat les tasques de publicació. Així doncs, el portal de Capgròs.cat disposa d’un servei automàtic on van apareixent banners publicitaris arreu la pàgina web segons l’horari contractat amb l’empresa.
Com a comentari crític personal dir que la premsa de caràcter gratuït, especialment Capgròs i El Tot Mataró fan un us abusiu de la publicitat. Pel que fa a Capgròs, ara ja no tant, però fa uns quants anys, aquest tipus de revistes, el 40% - 50% de les seves pàgines eren solament dedicades a la publicitat, on les immobiliàries eren les protagonistes. Però clar, la publicitat és la principal font d’ingressos, així que en aquest aspecte no es pot fer res.
may
07
Visita a Capròs - Part 2
Etiquetas: Publicació electrònicaPublicado por Ferran Lavado Sánchez en 20:37
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Diseño e iconos por N.Design Studio | A Blogger por Blog and Web
0 comentarios:
Publicar un comentario